Język angielski online

Chciałbyś może zacząć uczyć się języka angielskiego, ale nudzi cię zwykła nauka z książek, albo po prostu szkoda ci wydawać pieniędzy na nie. Albo chciałbyś urozmaicić trochę swoją naukę. Jeżeli tak, to dobrze trafiłeś. W tym poście przedstawię ci kilka fajnych sposobów na naukę języka angielskiego online. A o to one:

1.Seriale po angielsku 
Kiedyś na prawdę niechętnie podchodziłem do tego sposobu nauki. Ale gdy spróbowałem, od razu zmieniłem swe zdanie. Z oglądania takich seriali naprawdę można nauczyć się wiele słów i przydatnych zwrotów. A co najlepsze to to, że obcujemy z z językiem w jego prawdziwej formie, bez konieczności wyjeżdżania za granicę do krajów anglojęzycznych. Na sam początek polecam ci oglądania z angielskimi napisami, przerywać sobie jeżeli czegoś nie rozumiesz i tłumaczyć to. Po pewnym czasie spróbuj przejść na oglądanie bez napisów. Tylko nie próbuj oglądać z polskimi napisami, gdyż będziesz się tylko na nich skupiał, zamiast na języku angielskim, którego chcesz się nauczyć.



Link do strony z angielskimi serialami: https://hdeuropix.com/tvseries/friends-online/friends-season-1-hd-with-subtitles-europix



2.TED
Według mnie jest to najlepsza platforma jaka, kiedykolwiek istniała. Macie tam zbiór tysięcy wystąpień największych ludzi sukcesu na świecie, którzy dzielą się z nami ich doświadczeniami i przemyśleniami. Podobnie jak z serialami możecie włączyć sobie napisy angielskie, jak i polskie(czego nie polecam).



Link do strony TED: https://www.ted.com


3.Tłumacz
I teraz widzę te zdziwienie: "Jaki tłumacz? Co ty tu wypisujesz?" Nie nie pomyliłem się. Sposób jest taki. Tak jak sobie żyjesz każdego dnia to postaraj się albo zapamiętywać, albo zapisywać gdzieś słowa, których użyłeś lub coś zobaczyłeś, a nie wiesz jak to jest o angielsku. Jest to bardzo dobry sposób, gdyż na bieżąco uczymy się nowych słów, których używamy w codziennym życiu.





4.Tandem
Jest to aplikacja na smartphone. Ma ona na celu ułatwić ci komunikowanie się z innymi ludźmi na świecie, którzy tak samo jak ty chcą się nauczyć nowego języka. W zależności od tego jaki język do nauki wybierzesz (a możesz wiele wybrać) takich ludzi ci wyszuka aplikacja. Jest to naprawdę bardzo fajna sprawa. Ja w wakacje rozmawiałem np. z dziewczyną z Turcji albo z dziewczyną z Kolumbii, z którą mam do dzisiaj kontakt na fb. Jak dla mnie jest to faworyt z dzisiejszych sposobów, gdyż oprócz nauki języka możemy również dowiedzieć się wiele o obcych kulturach oraz zawrzeć jakieś nowe znajomości bez wyjazdu za granicę.




Pobierz aplikację Tandem: https://www.tandem.net

Komentarze

  1. Seriale uczą przede wszystkim obeznania się z językiem. Na początku należy poznać czasy https://lincoln.edu.pl/warszawa/blog/jezyk-angielski-czasy-przyszle aby mieć solidne podstawy do dalszej nauki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest wiele możliwości nauki języka obcego przez internet. Jednak wiele osób ceni sobie naukę stacjonarną. Można np. czytać książki https://www.jezykiobce.pl/105-kryminaly oczywiście w języku obcym. Jeśli już skończymy to czeka nas do rozwiązania test. Bardzo fajny i motywujący sposób na naukę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakoś nigdy ja nie miałem okazji korzystać z takich form nauki więc nawet nie bardzo wiem jak się z tego korzysta. Jestem przekonany, że najlepsze efekty możemy uzyskać na kursach językowych w szkole językowej. Niedawno również moje dzieciaki rozpoczęły takie kursy w szkole językowej https://earlystage.pl/.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli ktoś lubi to jak najbardziej taka nauka online również może być całkiem dobrym rozwiązaniem. Moim zdaniem świetnie na pewno sprawdza się nauka języka angielskiego już od najmłodszych lat. Podoba mi się wpis http://www.mamakontradama.pl/angielski-dla-najmlodszych-gdzie-i-dlaczego-poslac-swoje-dziecko/ gdzie określono jaką szkołę językową należy wybrać.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja także uczyłam się czasami online języka angielskiego jestem przekonana, że fajnie się to sprawdziło. Dziś ja sama chcę nauczać tego języka obcego i myślę, że zwiąże się z taką pracą na długo. Podoba mi się oferta https://universe.earlystage.pl/praca/praca-u-nas gdzie mam pewność, że będę pracowała z najlepszymi.

    OdpowiedzUsuń
  6. 37 year-old Account Coordinator Mordecai Murphy, hailing from Cowansville enjoys watching movies like Catch .44 and Mountain biking. Took a trip to Historic Centre (Old Town) of Tallinn and drives a Ferrari 250 Testa Rossa. przejdz tutaj

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz