Jak uczyć się języka angielskiego

Cześć. Dzisiaj chcę Wam pokazać moje ulubione sposoby na naukę języka angielskiego i każdego innego języka.  Używam ich od ponad dwóch lat, odkąd zacząłem uczyć się na poważnie angielskiego. Zacząłem, gdyż zdałem sobie sprawę, że w dzisiejszych czasach nie umieć tego języka to po prostu wstyd i ogólnie trudno zdobyć jakąś dobrze płatną pracę. Bez zbędnego przedłużania o to moje sposoby na naukę języka:




1) Fiszki - jest to coraz bardziej popularny system nauki języków. Jest prosty i łatwy. Bardzo szybko możemy przyswoić wiele nowych słówek. Są dwa główne wydawnictwa: Cztery głowy i Edgard. Nie trzymam się konkretnie żadnego z nich. Obydwa wydawnictwa produkują dobrej jakości produkty. Ceny zaczynają się w okolicach 25 zł, lecz są również większe zestawy po nawet 50 zł.



Do każdego zestawu dostajemy takie oto małe pudełeczko na fiszki, które możemy wszędzie ze sobą wziąć i uczyć się w każdym miejscu. ;)






2)Repetytoria i książki z użytecznym słownictwem - Takie książki są fajne, gdyż mamy wszystko w jednym miejscu i przyjemnie jest się z nich uczyć. Nie będę polecał Wam żadnego repetytorium, gdyż jest wiele dobrych na rynku i większość jest dobra. Chciałbym Wam również polecić książki językowe Beaty Pawlikowskiej. Są one zrobione, by jak najbardziej ułatwić i zawierają tylko i wyłącznie użyteczne zwroty i słówka.





3)Książki po angielsku ze słownikiem - Jest to super sposób na obcowanie z językiem takim jakim jest na prawdę. Czytanie książek po angielsku jest uciążliwe, ze względu na to, że musimy co chwilę zaglądać do słownika. Tutaj na przeciw naszym problemom wyszło wydawnictwo "Ze słownikiem". Książki z tego wydawnictwa posiadają z boku każdej strony wytłumaczone najcięższe słówka. Na końcu książki mamy również słownik wszystkich ze wszystkich słów jakie występują w tekście.




Na dzisiaj tyle. Niedługo wrzucę post z moimi ulubionymi sposobami, jak uczyć się mówić po angielsku. Do następnego ;).



Komentarze

  1. Obecnie uczę się sama j. angielskiego i przygotowuję do kursu językowego - https://lincoln.edu.pl/warszawa/jezyk-angielski/kurs-angielskiego-business-english/, który kończy się egzaminem. Do samodzielnej nauki polecam różne kursy multimedialne (metodą Red Point), fiszki, a także naukę przez oglądanie seriali i filmów po angielsku.

    OdpowiedzUsuń
  2. W sumie jest wiele sposób na naukę języka angielskiego i musimy wybrać ten najbardziej odpowiedni dla nas. Mi bardzo pomaga korzystanie z https://www.jezykiobce.pl/s/158/angielski-dla-wiecznie-poczatkujacych i jeśli tylko mogę to po prostu uczę się jeszcze do późnych godzin języka angielskiego.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oczywiście sama nauka języka angielskiego jest bardzo ważna w dzisiejszych czasach. Ja również myślę o tym, aby moje dziecko w końcu zaczęło chodzić na naukę angielskiego. Bardzo fajnie o tym napisano w https://dzielnicarodzica.pl/jezyk-angielski-dla-malych-dzieci-zobacz-dlaczego-warto-zapisac-dziecko-na-zajecia-jezykowe/ i jestem przekonana, że również zapiszę moje dziecko na takie zajęcia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawie to zostało opisane. Będę tu zaglądać.

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie sama nauka języka angielskiego może być przyjemna i ja lubię się go uczyć. Bardzo również pomógł mi wpis https://miniaturowa.pl/nauka-angielskiego-dla-dzieci-gdzie-sie-uczyc/ gdzie fajnie opisano to gdzie nasze dzieci najlepiej uczą się języka angielskiego.

    OdpowiedzUsuń
  6. Moim zdaniem przede wszystkim należy uczyć się skutecznie i najlepiej już zaczynać od najmłodszych lat. Ja właśnie rozglądam się za szkołą języka angielskiego w Warszawie. Jestem zdania, że to co widziałam w https://earlystage.pl/pl/nasze-szkoly/mazowieckie/warszawa całkowicie mi wystarczy aby podjąć decyzję.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz